نم بارون

من وتو آسمون

نم بارون

من وتو آسمون

بارونو دوست دارم هنوز
چون تو رو یادم میاره
حس میکنم پیش منی
وقتی که بارون میباره

بارونو دوست دارم هنوز
بدون چتر و سرپناه
وقتی که حرفای دلم
جا میگیرند توی یه آه

شونه به شونه میرفتیم
من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه
چشمای من و خیابون

بارونو دوست داشتی یه روز
تو خلوت پیاده رو
پرسه پاییزی ما
مرداد داغ دست تو

بارونو دوست داشتی یه روز
عزیز هم پرسه ی من
بیا دوباره پا به پام
تو کوچه ها قدم بزن

شونه به شونه میرفتیم
من و تو تو جشن بارون
حالا تو نیستی و خیسه
چشمای من و خیابون 

  

خیلی وقت بود صدای بارونو فراموش کرده بودم تا امروز صبح

نظرات 2 + ارسال نظر
تیک تاک دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.fafa1364.blogfa.com

سلام الی جون
خوبی
آهنگای سیاووش همش آدمو حالی به حالی می کنه
وبلاگت مثل خودت نانازه

ته رنگین کمون دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.mahab1367.blogsky.com

سلام الی خالی بن
با حنیفه اومدیم یه سر به وبت بزنیم
از تو بعیددددددددددد
خیلی خوب شده
فکرشو نمیکدژردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد